skip to Main Content

Dsi Bogense Hallerne søger engageret og ansvarsfuld halinspektør pr. 1. august 2023

Drømmer du om et alsidigt job med stor grad af ansvar, fleksibilitet og selvstændighed? Og er du motiveret for dagligt at sikre de optimale rammer for Bogense Hallernes mange forskellige brugere? Så har vi jobbet til dig.   

Hvem er vi?

Bogense Hallerne er en selvejende institution med 2 haller, motionscenter, skydeanlæg samt cafeteria med ekstern forpagter. Vi er dagligt samlingssted for mange forskellige brugere, lokale foreninger, sportsklubber, skoler og dagtilbud. Derudover benyttes hallernes faciliteter til en del stævner samt andre aktiviteter og arrangementer hen over året.

Om jobbet

Med reference til Bogense Hallernes bestyrelse har du som Halinspektør ansvaret for Bogense Hallernes daglige drift og udvikling af rammerne for vores mange forskellige brugere. Dette indebærer bl.a. ansvaret for:

  • At sikre optimal udnyttelse af Bogense Hallernes faciliteter i tæt samarbejde med dets brugere, herunder koordinering og fordeling af haltiderne, indgåelse af aftaler om udlejning og/eller afvikling af fx idrætsstævner, turneringer og opvisninger, samt andre ikke idrætslige arrangementer, fx fester, koncerter, møder mv.
  • Administrative opgaver, herunder indgåelse af og løbende gennemgang af aftaler med leverandører, forberedelse af bestyrelsesmøder, herunder udarbejdelse af dagsorden og referatskrivning, regnskab, budgetlægning og budgetopfølgning.
  • Rengøring i forhold til de fastlagte rengøringsbeskrivelser, klargøring af halfaciliteterne i forhold til forestående aktiviteter samt tilsyn med brugernes anvendelse af faciliteterne.
  • Løbende vedligeholdelse af lokalerne, herunder småreparationer inde som ude, samt indhentning af tilbud og ledelse af større renoverings- og vedligeholdelsesprojekter igangsat af Bestyrelsen.
  • Daglig ledelse af personalet i Bogense Hallerne, herunder ansættelse og aflønning. Der er pt. ansat en rengøringsassistent samt en ekstern økonomimedarbejder.

Der er tale om en fuldtidsstilling med varierende arbejdstid afhængigt af sæson, med aften- og weekendarbejde og mange bolde i luften i højsæsonen omvendt stor grad af fleksibilitet i lavsæsonen. Derfor er det en fordel, hvis du er bosat i nærområdet.

Vi forventer, at du:

  • Har forståelse for betydningen af et velfungerende lokalområde og brænder for at bidrage aktivt til udviklingen af Bogense Hallerne i en positiv retning som byens foretrukne samlingssted.
  • Er serviceminded og synlig med stor grad af gennemslagskraft.
  • Besidder gode samarbejdsevner, er opsøgende og imødekommende overfor alle hallernes mange forskellige brugergrupper og samarbejdspartnere.
  • Ser halinspektørrollen som en livsstil, er fleksibel og trives med skiftende og fleksible arbejdstider.
  • Er struktureret, evner at skabe overblik over planlagte og kommende aktiviteter.
  • Tager ansvar, er initiativrig og ser muligheder.
  • Har indsigt i drift, rengøring og vedligehold af bygninger. Du behøver ikke have håndværksmæssig erfaring, men hænderne skal være skruet ordentligt på og du skal sætte en ære i, at lokalerne altid fremstår klar- og rengjorte, såvel indvendigt som udvendigt.
  • Kan udtrykke dig klart i skrift og tale, behersker almindelige IT-værktøjer og er god med tal.
  • Har gode lederegenskaber for dit personale.

Vi tilbyder

  • Et attraktivt fuldtidsjob med høj fleksibilitet og egen planlægning
  • En attraktiv lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Mulighed for personlig udvikling gennem kurser
  • Gode muligheder for at være med til at præge den fremtidige udvikling af Bogense Hallerne

 

Praktisk

Arbejdssted: Bogense Hallerne, Kristianslundsvej 2, 5400 Bogense.

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter aftale og kvalifikationer.

Samtaler finder sted den 14. juni 2023.

 

Fremsend din ansøgning med referencer senest fredag den 9. juni 2023 kl. 12.00 til formand@bogensehallerne.dk

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte formand Anne-Katrine L. Mølgaard på tlf. 21 49 96 48.

Back To Top